7.6.14

Γεια σας,
7 Ιουνίου 2014 αποφασίζω κι εγώ ν'ανοίξω ένα
Ιστολόγιο
Η αλήθεια είναι ότι δεν πιστεύω στις ηλεκτρονικές παγκόσμιες(…) "επικοινωνίες" αλλά στο άμεσο ανθρώπινο και αληθινό ενδιαφέρον.
Η εποχή όμως έτσι έχει και αργά ή γρήγορα το αποδέχεται κανείς.
Τι θέλω πραγματικά να δείξω μέσα απο την ανάρτηση αυτή:
Την αληθινή μου υπόσταση και όψη. Κι’ αυτό βεβαίως θα γίνει μόνο με την αποκατάσταση αναληθειών ή ψευδών καταχωρήσεων που με αφορούν.
Το 2012 τοποθετήθηκα σε δημόσιο σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σαν καθηγήτρια θεατρικής αγωγής.  Κάποια στιγμή οι μαθητές αρχίζουν να σε ρωτούν: 
Κυρία έχετε παίξει στο θέατρο, την τηλεόραση , τον κινηματογράφο;

Και έτσι λοιπόν αποφάσισα ότι έπρεπε να δημιουργήσω ένα ιστολόγιο ώστε να μπορούν να ενημερωθούν όσοι ενδιαφέρονται.
Όσον αφορά την αποκατάσταση αναληθειών ή ψευδών καταχωρήσεων, που μόλις παραπάνω αναφέρθηκα, το μόνο που θα ήθελα να διευκρινίσω, είναι ότι από τα παιδικά μου ήδη χρόνια, είχα διαισθανθεί ότι οτιδήποτε αναφέρεται στο κακό, με οποιαδήποτε μορφή δεν ήθελα να είχα καμία σχέση μαζί του. Προσωπική σύμβαση την οποία και διατηρώ μέχρι σήμερα. 


Ας περάσουμε  στο πραγματικό μου Βιογραφικό

Σπουδές Θεάτρου - Ηθοποιός  -  Συγγραφέας  ( μέλος του  ΣΕΗ και της ΑΕΠΙ  )
Έχω γράψει εκτός από την "ΥΠΟΘΕΣΗ  ΣΩΚΡΑΤΗ" και τον Θεατρικό Μονόλογο  "Ντροπή σας  Μεγαλειότατε" (το οποίο και παρουσίασα σε μεγάλα
Φεστιβάλ Δήμων Αθήνας και Κρήτης το καλοκαίρι του 2001)
Έτοιμη σχεδόν υπο έκδοση, η πρώτη Ποιητική μου Συλλογή : "Ιερά κρουστά" Καθώς και το πρώτο μου μυθιστόρημα : "Αλλότριος  Έρως" 
***
Θέατρο:
Έχω παίξει διάφορους ρόλους, μεταξύ των οποίων:
"Αγγελική"  η κόρη του`` Κατά φαντασίαν ασθενή" (Μολιέρος)
"Αντιγόνη" Αρχαία Τραγωδία (Σοφοκλής)
"Ηλέκτρα" Αρχαία Τραγωδία (Σοφοκλής)
Κορυφαία αρχαίας Τραγωδίας (Ιφιγένεια εν Ταύροις)
"Κόρη"  (Δράκαινα του Μπόγρη)
Μια από τις κόρες στη "Φλαντρώ" (Π. Πρεβελάκη)
"Νύφη" στο "Ματωμένο Γάμο" (Φρ. Λόρκα)
"Νίνα" στο "Γλάρο" (Τσέχωφ) κ.α.
Ο κεντρικός ρόλος στη "Δίκη" (Ν. Ζακόπουλος)
Κυρά Βασιλική του Αλή Πασά
Η φίλη της πρωταγωνίστριας στο "Ένα νούφαρο στη λίμνη" (Αλ. Σακελάριος)  κ.α
Μεταξύ των οποίων και 3 χρόνια στο Εθνικό Θέατρο.
Στην Τηλεόραση σε κάποια  Σήριαλ καθώς και Εκπομπές τις οποίες έγραφα και παρουσίαζα η ίδια.
Ραδιόφωνο:
ΕΡΤ  ( Παιδική – Εφηβική Ζώνη )
Έχω εργαστεί επίσης ως Εκπαιδευτικός, στη Μέση αλλά και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (μάθημα θεατρικής αγωγής) Καθώς και σε παιδιά προσχολικής ηλικίας σε Νηπιαγωγεία Δήμων της Αθήνας (το Θεατρικό – Μιμητικό  παιχνίδι).

Σπουδές: Σχολή Θεάτρου – Ψυχολογίας - Θεολογίας ( Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)